wtorek, 9 września 2014

Word Championship ♥

Czeeeść ♥ Wiem , że długo nie było postu , ale naprawdę nie miałam jak wejść na komputer ,a z telefonu nie można przesłać zdjęć no i wiadomo , że o wiele ciężej pisać posta na telefonie.Wczoraj nad ranem wróciliśmy z Mistrzostw Świata w Pradze i wróciliśmy z niesamowitym wynikiem , gdyż zdobyliśmy tytuł Vice-Mistrza Świata w kategorii pordukcje... 2500 tancerzy , 25 państw i 4 kontynenty rywalizowały ze sobą o tytuł Mistrza Świata. Było niesamowicie , przeżyłam wspaniałe przygody , poznałam wspaniałych ludzi i zobaczyłam niesamowite zespoły i choreografie. 3 pierwsze dni spędziliśmy na tej hali , gdzie odbywały się mistrzostwa , a dzień przed naszym występem (piatek ) przyjechały nasze ,, Małe Iskiereczki " one są prze cudowne ! ♥ wymyśliły piękną piosenkę jeżeli chcecie ją usłyszeć tutaj LINK. Do hotelu przyjeżdżaliśmy o godzinie 22/23 totalna masakra , ale przecież ja nie umiem zasnąć w towarzystwie najlepszej ekipy na świecie , więc impreza z papierem toaletowym oczywiście była hahaha , a że po godzinie 01 w nocy totalnie nie chce mi się spać z koleżanka wpadłysmy na kolejne 'zawaliste' pomysły , a więc latałyśmy po korytarzu z kocem i krzycząc SPIDERMAN tak właśnie nie chcecie wiedzieć jak to wyglądało , kolejnym pomysłem było przebranie się ( peleryna z ręcznika , widelce i łyżki w kucyku , ogórek jako miecz i kisiel w torebeczce jako magiczny pył xd). Ostatni dzień w Pradze (niedziela) spędziliśmy na zwiedzeniu Pragi , jeżeli w ogóle można to nazwać zwiedzaniem . Podczas czasu wolnego jak to ja musiałam iść na zakupy oczywiście , bo bez tego by się nie obeszło. Przeżyłam niesamowite chwile , z którymi chciałabym się z wami podzielić na zdjęciach , gdyż w słowach nie da się tego opisać. Jeżeli chcielibyście zobaczyć filmiki z odpałami , filmik z występu i wierszyk , który ułożyliśmy wraz z zespołem piszcie mi w komentarzach.


























5 komentarzy:

  1. pozytywne zdjęcia ;)
    wpadnij też do mnie http://creamshine.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Chciałabym być taka ''powyginana'' jak ty ;D

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/09/burgundy-skirts-wishlist-tidestore.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiego sukcesu ! Znam to uczucie, kiedy na jakiś wyjazdach nie można spać w takim towarzystwie XD A wasze odpały brzmią naprawdę nieźle :D Super zdjęcia ♥
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń